Jeg er svært glad i bisarr humor a la Gary Larson. I bladet "Pondus" finnes en likeverdig galning med signaturen KAGH som lager en-rutes vitser i beste Larson/Bizarro stil. Noen ganger enda bedre, og som bonus: Ofte så norsk at det er uoversettelig.

Knut A. G. Hauge bruker Mac og det gjør jeg også, og vi vanker begge på no.it.os.mac.diverse. Nå figurerer han på www.trondheimstegnerne.com/.

Jeg er litt rar sånn: Jeg blir får stjerner i øynene av å få kontakt med folk som faktisk har fått publisert noe. Jeg føler at jeg "kjenner" KAGH fordi jeg (og flere andre) en gang prøvde å hjelpe ham med et noe sært Mac/Photoshop problem og trykke-deadline nærmet seg styggfort. Vel, jeg synes i hvert fall at det hele er kult hver gang jeg leser KAGHs striper.

Popular posts from this blog

Cleaning out my surf-box

Brave enough, after all